header photo

آتش سوزی مهیب در بازار بزرگ تبریز

آتش سوزی مهیب در بازار بزرگ تبریز

دیشب قسمتی از بازار تبریز که حدود یک دهه پیش به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده جهان به ثبت جهانی رسیده، در میان شعله‌های حریق سوخت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی در این رابطه اظهار داشت:
در پی آتش‌سوزی در «بازار ایکی قاپیلی» تبریز، نیروهای امدادی در محل حاضر بوده و عملیات اطفا حریق را انجام می‌دهند

محمدباقر هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در گفتگوبا رسانه ها در خصوص آتش سوزی دیشب  بازار تبریز گفت:علل حادثه آتش سوزی سرای ایکی قاپیلی تبریز در دست بررسی می باشد و عوامل آتش نشانی این موضوع را بررسی می کنند.

وی افزود: چون مهار آتش سوزی نزدیک صبح تمام شد تا لکه گیری و بررسی های لازم را انجام شود، فعلا علت اصلی حادثه را نمی توان مشخص کرد.

فرماندار تبریز در خصوص میزان خسارت این آتش سوزی نیز بیان داشت: طبق بازدیدی که من صبح از محل آتش سوزی  داشتم و بعد از سوال و کسب اطلاعات از افراد حاضر در محل(بازاریان) ، در حدود ۱۲۰ مغازه خسارت کلی و تقریبا ۱۲ مغازه هم خسارت جزئی دیده است که بجز یکی دو نفر از عوامل اتش نشانی که مصدوم شده بودند و خوشبختانه مصدومیتشان بر طرف شده است، خوشبختانه از بازاریان کسی آسیب ندیده است.

به گزارش ایلنا، ایرج شهین باهر شهردار تبریز گفت: در پی آتش سوزی در بازار تبریز با حضور تمام نیروهای امدادی و آتش‌نشانان توانستند آتش‌سوزی  را مهار کنند

همچنین سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: تعداد مصدومان آتش سوزی تا ساعت ۲:۴۰ بامداد که نیروهای اورژانس تحت اقدامات درمانی قرار دادند ۱۶ نفر گزارش شده که از این تعداد ۲ نفر به بیمارستان و بقیه در محل تحت مداوا قرار گرفتند.

 

 

Go Back

Comment