آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

از خواسته های زندانیان سیاسی ـ عقیدتی

که در اعتصاب غذا هستند پشتیبانی می کنیم!

صد ها نفر از خانواده های جانباختگان در زندان های جمهوری اسلامی، زندانیان سیاسی، خانواده های آن ها و نیز حامیان با حمایت از مطالبات به حق زندانیان سیاسی، خواستار پایان دادن به اعتصاب غذا شده اند. در عین حال تاکید کرده اند که پایان اعتصاب غذا به معنی پایان مبارزه برای تحقق خواست های زندانیان سیاسی و عقیدتی نیست. اکنون بیش از دو ماه است که تعدادی از زندانیان سیاسی- عقیدتی میهن ما برای دستیابی به حقوق اولیه و انسانی خود دست به اعتصاب غذا زده اند. جان آرش صادقی، مرتضی مرادپور، سعید شیرزاد، علی شریعتی، محمدعلی طاهری و … در خطر جدی است. ادامه این اعتصاب غذا می تواند به فاجعه دیگری در زندان های جمهوری اسلامی تبدیل شود. هر چند روشن است که مسئولیت جان زندانیان و خطری که تهدیدشان می کند بر عهده جمهوری اسلامی ایران است، اما مسئولان جمهوری اسلامی تاکنون از توجه به خواست های زندانیان سرباز زده اند.

متن درخواست و امضا ها:

بیش از دو ماه است که تعدادی از زندانیان سیاسی- عقیدتی میهن ما برای دستیابی به حقوق اولیه و انسانی خود دست به اعتصاب غذا زده اند. جان آرش صادقی، مرتضی مرادپور، سعید شیرزاد، علی شریعتی، محمدعلی طاهری و سایر عزیزان ما در خطر است و مسئولیت جان آنها و خطری که تهدیدشان می کند بر عهده جمهوری اسلامی ایران است .

جمعی از خانواده‌های جانباخته‌گان به همراه تعداد دیگری از خانواده زندانیان سیاسی در داخل کشور طی نامه‌یی سرگشاده، با عنوان: «نامه‌ی سرگشاده به زندانیان عزیز و گرامی‌مان» از زندانیان اعتصابی خواسته‌اند به اعتصاب غذای خود پایان دهند. ما، بخشی از خانواده جانباختگان راه آزادی در خارج کشور، ضمن پشتیبانی از مطالبات عزیزان دربندمان و همچنین خواسته‌های طرح شده در نامه سرگشاده، متعهد می‌شویم که برای تحقق خواسته‌های به حق زندانیان در اعتصاب غذا به اشکال مختلف مبارزه کنیم. جان این عزیزان برای ما بسیار با ارزش است و می‌خواهیم بدانند که پایان دادن به اعتصاب‌شان به معنی صرف نظر کردن از مطالبات بر حقشان نیست. ما در کنار آن‌ها ایستاده‌ایم؛ صدای‌شان خواهیم بود و از کوشش مستمر برای تحقق مطالبات آن‌ها دست نخواهیم کشید. از این طریق از همه هموطنانی که دل در گروی آزادی دارند و با این عزیزان هم‌صدا هستند تقاضا می‌کنیم که ما را هم‌راهی کنند:

بخشی از خانواده جانباختگان راه آزادی ـ خارج کشور

اسامی امضاکنندگان(خانواده جانباختگان و سایر حامیان):

پوریا ابراهیمی‌‌، پویا ابراهیمی‌‌، بختیار اتابک‌‌، بابک اجلالی‌‌، حسام احمد‌‌، كوجا

Facebook
Telegram
Twitter
Email