header photo

بیشترین مراجعه مردم به شورای شهر زنجان درباره اشتغال است

بیشترین مراجعه مردم به شورای شهر زنجان

درباره اشتغال است

بیشترین مراجعه مردم به شورای شهر زنجان حول محور اشتغال است و اگر بیکاری که هم اکنون دامنگیر بسیاری از خانواده‌های ایرانی است رفع نشود، در آینده بحرانی جدی به وجود خواهد آورد.

نایب رئیس شورای شهر زنجان  می گوید: در بسیاری از موارد فرد با تحصیلات کارشناسی ارشد متقاضی کار در فضای سبز است که باید بگویم ما نیز در به وجود آمدن چنین پدیده‌ای در جامعه مقصر هستیم.

به گفته وی، در شهرداری زنجان سالانه خریدهای بسیار کلانی در حوزه عمران، گل و گیاه و ملزومات اداری از سایر استان‌ها انجام می‌شود که در این خصوص باید گفت شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها نباید فرصت‌ها و هزینه‌ها را از استان خارج کنند و در اختیار سایر استان‌ها قرار دهند.
مرادخانی در خصوص موضوع جذب سرمایه‌گذار نیز افزود: 90 درصد از هزینه‌ها در دولت صرف امور جاری می‌شود و تنها 10 درصد برای پروژه‌های عمرانی باقی می‌ماند که این آمار در شهرداری‌ها نیز مسلم است.

این عضو شورای شهر زنجان یادآور شد: در استان به دلیل حجم بالای کارها پویایی خود را از دست داده‌ایم و چاره‌ای نداریم جز این‌که سرمایه‌گذاری در شهرداری را در حوزه‌های مختلف تسهیل کنیم. با این اقدام سازمان‌های شهرداری پویا می‌شوند و در حوزه‌های کارآفرینی و اشتغال گام برمی دارند.

 

Go Back

Comment