header photo

حمله انتحاری به اتوبوس پرسنل سپاه در جاده خاش ـ زاهدان

 

حمله انتحاری به اتوبوس پرسنل سپاه در جاده خاش ـ زاهدان

دست کم 27 نفر از پاسداران جان خود را از دست دادند

در انفجار یک اتوبوس دست کم 27 نفر از پاسداران جان خود را از دست دادند. برخی گزارش ها تعداد کشته شدگان را 30 نفر برآورد کرده است. گروه جیش العدل مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است

ساعتی پیش ین اقدام تروریستی انجام شده و گفته می شود تاکنون 27 نفر کشته  و 13 نفر زخمی شده اند.

در انفجار یک اتوبوس که سرنشینان ان اعضای سپاه پاسداران بودند دست کم ۲7 نفر جان خود را از دست دادند. برخی گزارش ها تعداد کشته شدگان را 30نفر برآورد کرده است. این انفجار انتحاری غروب روز چهارشنبه ۲۴ بهمن در محدوده چانعلی در جاده خاش-زاهدان رخ داد. گفته می شود این اتوبوس ۴۰ سرنشین داشته است.
گروه جیش‌العدل با انتشار بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود مسئولیت این انفجار را به عهده گرفته است.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص این حادثه اعلام کرده است: «تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار» شامگاه امروز (چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان اسلام را که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند، در جاده خاش – زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.
در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودروی مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی کشته و تعدادی نیز زخمی شدند. در این اطلاعیه به تعداد قربانیان این حادثه اشاره ای نشده است.

Go Back

Comment