header photo

در ایران هزینه زنگی ثروتمندان

در ایران هزینه زنگی ثروتمندان

 ۱۷برابر افراد فقیر جامعه است

 ماساژ یک میلیون تومانی شکلات و شیر و عسل در اسپاهای ایرانی

اسپا به محلی گفته می‌شود که از آب معدنی یا آب دریا برای‌ استحمام درمانی استفاده می‌شود و معمولاً دارای خدماتی همچون ماساژ برای مراقبت از پوست و بدن است. حالا ثروتمندان ایرانی هم از این امکانات با هزینه‌های بسیار بالا استفاده می‌کنند.

سالن‌های اسپا در ایران مبلغی با عنوان مبلغ ورودی دارند و علاوه بر پرداخت این مبلغ در صورتی که تمایل به خدمات لاکچری وجود داشته باشد، باید هزینه این خدمات به صورت جداگانه پرداخت شود. شما با پرداخت تقریبا یک میلیون تومان می‌توانید روز کامل و خوبی در اسپاهای ایرانی داشته باشید  اما لوکس‌ترین خدمات اسپا در ایران چه خدماتی هستند و چقدر هزینه برمی‌دارند؟

ماساژ شکلات لوکس‌ترین بخش خدمات اسپاهای ایرانی است که در گران‌ترین سالن‌ اسپای تهران به مبلغ حدود یک میلیون تومان می‌رسد. یکی دیگر از خدمات لوکس اسپاهای ایرانی ماساژ شیر و عسل است که فقط مخصوص زنان است و معمولا از ۳۰۰ هزارتومان شروع می‌شود. ماساژ شمع هم یکی از روش‌های دیگر ماساژ است که قیمت آن حدود ۴۰۰ هزارتومان است.

در ایران هزینه زنگی ثروتمندان ۱۷برابر افراد فقیر جامعه است و در برخی موارد ثروتمندان با هزینه‌های سرسام‌آور زندگی اشرافیبرای خود رقم زده‌اند. در عین‌حال برخی اقتصاددانان معتقدند نابرابری‌ها در ایران         به حد انفجار رسیده است و شکاف طبقانی به شدت افزایش پیدا کرده است.

 

Go Back

Comment