آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

نامه جمعی ازبازنشستگان به حسن روحانی

به نام خدا.

خدمت ریاست جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران جناب دکتر روحانی.

جناب آقای دکتر روحانی روزی در سخنرانی خود لب به سخن انتقاد گشودید و از نقد لایحه بودجه سال آینده نیز استقبال کردید؛ بر خود لازم دانستیم مطالبی را جهت احقاق حقوق به حق ملت ایران بعرض برسانیم.

1ــ شما به عنوان رئیس دولت و مقام اول اجرایی کشور حق انتقاد به وضع موجود ندارید بلکه خودتان باید پاسخگوي وضع موجود باشید.

۲- لایحه بودجه را نه نهاد رهبری و نه حوزه های علمیه و نه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می نویسد بلکه سازمان منحله برنامه و بودجه که در دوران آقای احمدی نژاد آنرا منحل و شما آنرا با مدیریت آقای نوبخت احیا نمودید می نویسد و کماکان خشت کجی که در اساس کج نهاده شده را مجددا با شدت بیشتری ادامه میدهید. این دیوار کج بی عدالتی را باید نهایتا فرو بریزید. ۳- در جهت اجرای عدالت و پاسخ به ندای حق طلبی ملت ایران شجاع باشید و این لایحه بودجه را از مجلس پس بگیرید که این بودجه ملت ایران نیست بلکه تقسیم بیت المال مابین چندین خانواده و موسسه ي غیر دولتی که می بایست بدون ارتزاق از بودجه دولتي و وابستگي به دولت اداره شوند!! در واقع شما ما کارکنان دولت را صدقه بگیر پنداشته اید در صورتیکه باید حق و حقوق واقعی ما را بدهید و ما به عنوان ملت خودمان یاد گرفته ایم و آموخته ایم که چگونه  وبه چه كساني صدقه  بدهیم.

۴- جناب آقای رئیس جمهور در لایحه بودجه شما جای ملت با صدقه بگیران عوض شده و ما بازنشستگان لشگری و کشوری و تامین اجتماعی و سایر مردم این کشور به شما اعلام می داریم که ما حق و حقوق واقعی خودمان را میخواهیم و احتیاجی به صدقه و یارانه چهل و پنج تومانی دولت شما (با هزار سركوفت و تحقير) نداریم. ولی شما به چه حقی از حق و حقوق ما میزنید و ردیف های بودجه برای حورهای علمیه و عتبات عالیات و سایر ملت ها و کشورها در نظر میگیرد؟؟؟؟!!!!

  ۵-  ختم کلام جناب آقای رئیس جمهور لطفا این دیوار کج بودجه نویسی را فرو بریزید و دستان نهان و پیداي بی عدالتی و رانت و ويژه خواري ي آشکار از بیت المال را قطع کنید مصداق همان کاری که حضرت. علي ع با برادرش عقیل کرد و بجای سهم از بیت المال مسلمین آتش بر کف دستش نهاد؛ فراموش نكنيد ملت بدین امید به شما رای داد که حق و حقیقت و عدالت را به جامعه ي اسلامی برگردانید آخه شما دولت خود را دولت تدبير و اميد ناميديد!

جناب آقای روحانی به تعهد و عهدی که با ملت ایران بستدید لطفا پایبند بمانید و به فرياد حق طلبی و عدالت خواهی ملت گوش فرا دهيد و سايه ي شوم ظلم و ستمی را که سالیان سال است بر این ملت زجر کشیده بويژه بازنشستگان کشور روا گشته و میگردد و در شان این پيشكسوتان نظامی ي مدافع کشور و معلمانيکه در آموزش و پرورش أمثال شما ودولتمردانتان نقش داشته اند و این کارگرانی که چرخ اقتصاد این کشور را به کام شما و امثالهم چرخانده اند نيست ! از سرشان برداريد .ملت از این همه ظلم و ستم و بی عدالتی به ستوه آمده و کارد به استخوانش رسیده. بترسید از آه و خشم این همه مظلوم که میتواند با قدرت و اراده الهی کاخ ظلم و فساد و تبعیض هر ظالمی را ویران کند. وعده های خداوند در قرآن غیر قابل انکار و همگی تحقق خواهد یافت.

 امیدواریم که این سخنان بحق ملت ایران را بخوانید و بدان عمل کنید.لطفا اگر با مطالب این نامه هم نظر و خواسته به حق شما هم هست آنقدر کپی و در کانال و گروه هايتان به اشتراک بگذارید که ما ملت ایران به صدقه و حواله نان شب دفتر امام جمعه نیازی نداریم !!! حق و حقوق واقعی خودمان را بدهید آنموقع خودمان به صدها نفر مثل اینها صدقه خواهیم داد.عزت زیاد ‌. به نمایندگی از هزاران بازنشسته که در روز نوزده آذر ماه در جلوی مجلس فریاد زدیم ولی حتی یک نماینده مجلس شورای اسلامی جرات و شهامت حضور و پاسخگویی را نداشت

جمعی از بازنشستگان کشوری ولشگری وتامین اجتماعی

Facebook
Telegram
Twitter
Email