آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

دستگیری‌ ها در شهرداری بناب ادامه دارد

شهردار بناب به همراه ۲ کارمند دیگر این شهرداری دستگیر شدند

روزنامه های محلی استان آذربایجان شرقی گزارش می دهند که در پی انحلال شورای شهر مرند و اسکو و سلب عضویت چهار شورای شهر تبریز و دستگیری چند نفر از مدیران شهرداری تبریز، دستگیری در شهرداری‌های و شورای شهرهای بناب و شهرداری هادی‌شهر از دیگر پرونده‌های شوراهای شهر و شهرداری‌های استان است.

طبق این گزارش ها در ادامه دستگیری‌ها در شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب شهردار این شهر به همراه دو کارمند دیگر شهرداری بناب دستگیر شدند. با دستگیری این سه نفر مجموع دستگیرشدگان در پرونده رشوه و تبانی در شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب تاکنون به ۱۸ نفر رسیده است. همچنین تاکنون در بین دستگیرشدگان شهردار، یکی از معاونان شهردار، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر، ۱۰ نفر از کارکنان شهرداری به چشم می خورد و ۵ نفر دیگر نیز افرادی هستند که در بحث ساخت و ساز فعالیت داشته‌اند.

هنوز برآورد دقیقی از مبالغ تبانی و ارتشاء در ارتباط با پرونده شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب وجود ندارد و با این حال پرونده همچنان برای بررسی بیشتر مفتوح است.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بناب ضمن تأیید خبر دستگیری شهردار بناب، گفته است برای انتخاب سرپرست جدید شهرداری بناب منتظر نظر و پاسخ مسئولان استانداری خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلا ب تبریز از دستگیری ۱۸ نفر ازکارکنان شهرداری به اتهام ارتشا و اختلاس خبر داد . خلیل اللهی گفت: بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده حکایت از این دارد که ۱۸ نفر دراین پرونده مرتکب جرم شده‌اند که از این تعداد سه نفر پیمانکار، یک نفر عضو شورای شهر بناب و بقیه از کارکنان شهرداری از جمله شهردار این شهر هستند که اتهام همه آنان ارتشا است.

خلیل‌الهی با اعلام این که اتهام یک نفر از متهمان این پرونده اختلاس است، گفت: پرونده تشکیل‌شده به شعبه چهار بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز محول شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از تعداد افراد دستگیر شده ۱۳

Facebook
Telegram
Twitter
Email