آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

برجام در صحت و سلامت کامل است

به قلم: مازان و زنجبیل بانو

عصر اقتصاد: به دنبال انتشار خبر تصادف برجام در خیابان ملل متحد در نیویورک با خودروی ISA امریکایی به رانندگی دونالد ترامپ، در برخی شبکه های اجتماعی خبر درگذشت برجام منتشر شد که شاهد ابراز احساسات برخی هموطنان هم دراین خصوص بودیم. از سوی دیگر در غیبت چند روزه برجام ، اخباری از بستری شدن وی در بیمارستان ایران به دست ما رسیده بود.

اما مازان خبرنگار تخصصی این گونه موارد!؟! همزمان با این اخبار مطلع شد که عده ای مقابل بیمارستان ایران که برجام در آن بستری شده بود،تجمع نموده اند ، به همین دلیل درمکان صدر الاشاره !؟ حاضر و گزارش داد که تجمع کنندگان به همراه بنرهای تسلیت و با سیمایی برافروخته و صدایی بلند فریاد می زدند که “جنازه برجام را تحویل دهید.”

خبرنگار ما در این تجمع با تعدادی از حاضرین به گفت و گو نشست ، مش قاسم معتقد بود که تیم معالج عمدا برجام را در بیمارستان کشته اند در حالی که با روش های سنتی مانند استفاده ازعرق خارشترواسطوقدوس می توانستند او را درمان کنند .

فردی مضطرب می گفت: من به روش درمانی کاری ندارم ، مهم جنازه و مراسم متوفی است، من شغلم این است، منتظرم که زودتر جنازه تعیین تکلیف شود.

خبرنگار ما گزارش می دهد که تجمع کنندگان حتی فردی را که صدای رسایی داشت برای خواندن نماز میت بر جنازه برجام به همراه آورده بودند.

دیگری که شبیه دایی جان ناپلئون بود، می گفت: اساسا برجامی وجود نداشته، جنازه ای در کار نیست و همه این ها توطئه انگلیس و امریکاست.

این گزارش می افزاید: دکتربهرام قاسمی ، یکی از مسئولین بیمارستان در بین تجمع کنندگان حاضر شد و اعلام کرد: برجام برای چکاپ به این بیمارستان آمده بود و دیروز ترخیض شده و هم اکنون در سلامت کامل در دفتر کارش مشغول به کار است.

مازان در ادامه می افزاید :با اعلام زنده و سالم بودن برجام عده ای متفرق شدند اما متخصص کفن و دفن و تشریفات کماکان به اعتراض خود ادامه داده معتقد بود عده ای می خواهند نان وی را آجر کنند و دروغ می گویند که برجام زنده است. (1)

مازان در ادامه پیگیری موضوع ، ضمن تماس با دفتر کمیته نظارت بر برجام گفت و گوی ویژه ای را با وی صورت داده است که در ذیل می آید:

برجام در خصوص تصادف و انتشار خبر فوت خود گفت: موقعیت من به گونه ای نیست که ترامپ و دوستانش بتوانند آسیبی به من بزنند اما خودتان هم خوب می دانید که من دشمنان زیادی در ایران و خارج از ایران دارم که از نبودن من خوشحال می شوند. به هرحال به قول شما ایرانی ها”آرزو بر جوانان عیب نیست.”

خبرنگار ما پرسید: پس دلیل این غیبت چند روزه شما چیست؟

برجام توضیح داد: مدتی بود که احساس کوفتگی و ضعف داشتم. به همین خاطر در بیمارستان ایران بستری شدم تا یک چکاپ کامل شوم. چرا که با توجه به تذکرات بزرگان ، ممکن است با بعضی از کشورها مانند امریکا که قابل اعتماد نیستند، کشاکش های داشته باشم و نیاز است که سرحال و قبراق باشم.

وی در مورد نتیجه معاینات و معالجات گفت: به دستور پروفسور روحانی، تیم ورزیده ای مرکب از دکتر ظریف، دکترآخوندی، دکتر سیف، دکتر طیب نیا و دکتر نهاوندیان در گروه پزشکی و مهندس زنگنه در تجهیزات و مهندسی پزشکی کار معاینات وعکس برداری و آزمایشات و در نهایت درمان من را پیگیری می کردند و افراد کارکشته ای ماند دکتر عراقچی، دکتر فخریه کاشان، دکتر پرورش و تعدادی از متخصصین تراز اول کشور دستیار این تیم بودند.

به گزارش خبرنگار ما برجام که بسیار قبراق و سرحال نشان می داد و پیوسته لبخندی هم بر لب داشت درمورد نتیجه تلاش های تیم پزشکی گفت: عملکرد تیم ایران بی نظیر بود و تا کنون هم نوعان من یعنی سایر تفاهمنامه ها و قراردادها که در جریان کار قرار گرفتند، توانایی این تیم را تحسین می کنند.

دکتر حسام الدین آشنا سخنگوی تیم معالج برجام هم در گفت و گو با مازان ضمن تشریح اقدامات تیم معالج ، جریان بررسی و درمان برجام را اینگونه تشریح کرد:

کسالت برجام بیش از آنکه عامل بیرونی داشته باشد، مروبط به بعضی مشکلات درونی بود از جمله ویروس کثیرالشک و میکروب دلواپسی که بر روی سلسله اعصاب رسانه ای برجام تاثیر منفی گذاشته بودند و تیم پزشکی با استفاده از داروهای امید، همدلی مسئولین و تقویت کننده های حمایت مردم، تا حدود زیادی به این نارسایی تسلط پیدا کردند و عوارض آن را مهار نمودند.

دکتر آشنا هرگونه استفاده از تجهیزات امریکایی را به دلیل غیر قابل اطمینان بودن، در جریان این معالجات و معاینات را رد کرده، تاکید نمودند: همه تلاش ما این است که از توانایی های بومی، ملی و روش های مربوط به اقتصاد مقاومتی در این زمینه بهره بگیریم. و تاب آوری برجام را بالا ببریم.

سخنگوی تیم معالج برجام در مورد نفوذ ویروس کثیرالشّکی و میکروب دلواپسی به بدنه برجام گفت: این آلودگی ها نتیجه جهش ژنتیکی بی اخلاقی در سلسله اعصاب رسانه ای برجام است که به دلیل محدودیت تغذیه بعضی از سلول ها ، که قبلا در فضای تحریم تامین وتغذیه می شدند، دچار این جهش شدند و طبیعتا در هر پدیده نو و مفید چنین ضایعاتی پیش می آید.

وی افزود:اما تیم معالج با تدبیر، امید و تقویت کننده های مردمی زیر نظر مدیران ارشد بیمارستان، کاملا بر اوضاع جسمی برجام مسلط هستند ونگرانی خاصی وجود ندارد.

مازان در بخش پایانی گزارش خود از تماس تعدادی از مقامات کشور های خارجی از حمله روسای جمهورروسیه، چین، ژاپن، سوئد،

Facebook
Telegram
Twitter
Email

بخش مربوط به مسئله ملی از کتاب: انقلاب ایران سال‌های  1978-1979/ آکادمی علوم اتحاد جماهیر شوروی دارای نشان پرچم سرخ کار، انستیتوی خاورشناسی/ ترجمه. رحیم کاکایی

بخش شکل‌گیری ارگانهای قانون اساسی حکومت بازتاب مسئله ملی در قانون اساسی یکی از مسائل حاد سیاسی- اجتماعی که رهبری

ادامه مطلب