آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

سر اومد زمستون، شکفته بهارون

گلِ سرخِ خورشید باز اومد و شب شد گریزون 


امید و رویش جوانه‌ها و ایستادن و حرکت کردن سر منشا زندگی است و زندگی آتش‌گهی دیرینه پابرجاست، گر بیفروزیش رقص شعله‌اش در هر کران پیداست. 
زمستانی سخت و طاقت فرسا را پشت سر گذاشتیم و با امید به رویش جوانه‌ها، بهار را آغاز کردیم. بهاری که شادی آفرین است و زندگی نوینی را به ارمغان می‌آورد، بهاری که آب‌های روان را بر کوه‌ها و دشت‌ها و زندگی ما جاری می‌کند و پلیدی و پلشتی را با خود می‌شوید و می‌برد، بهاری که در آن گل‌های رنگارنگ می‌شُکفند و به سوی خورشید سر می‌کِشند، بهاری که امید به آزادی و آرزوهای زندگی بخش را نوید می‌دهد و پیام آور حرکتی بالنده و پوینده و مستقل برای رهایی از بند و استبداد و تبعیض است. 
ما با تاکید بر خواسته‌های‌مان، هم‌چنان بر دادخواهی پای می‌فشاریم و با امید به روزهایی سراسر عشق و امید، زندگی دوباره را در سال نو آغاز می‌کنیم، امید که بتوانیم هم‌چون گذشته پویا و پر توان گام برداریم. 
ما مادران پارک لاله، نوروز سال ۱٣۹۶ را به مردم شریف ایران و دگراندیشان و به تمامی خانواده‌های آسیب دیده و دادخواه شادباش می‌گوییم و سلامتی و شادی و بهترین‌ها را برای همه‌ی انسان‌های خوب آرزو می‌کنیم. امید که بتوانیم همراه و هم‌گام با تمامی دادخواهان، قدم‌های محکم‌تری برداریم و با حرکت‌هایی نویدبخش و شادی آفرین، زندگی بهتری را برای خود و دیگران بسازیم، حرکتی که در آن شور زندگی و عشق موج بزند و طرحی نو در اندازیم.  


«هر روزمان نوروز باد/ نوروزمان پیروز باد» 


مادران پارک لاله ایران 
فروردین ۱٣۹۶

Facebook
Telegram
Twitter
Email

اون ایکی شهریور 1324-جو ایل تاریخلی مراجیعت‌نامه‌‌نین درج ائدیلمه‌سی مناسیبتی ایلهآذربایجان دموکرات فیرقه‌سی مرکزی کومیته‌سینین بیاناتی

عزیز هموطنلر! آذربایجان خالقی‌نین اوزون ایللر استبدادلا مباریزه تاریخی وار، میللتیمیز بو قدیم دیارین حدودلارینی قوروماق اوچون اوزون ایللر آغیر

ادامه مطلب