آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

مجمع عمومی جمعیت مهاجرین ایرانی مقیم جمهوری آذربایجان برگزار شد

روز شنبه 11 اسفند 1397 (دوم ماه مارس سال 2019) ، نمایندگان مهاجرین ایرانی مقیم جمهوری آذربایجان در مقر جمعیت در باکو گرد هم آمدند. این مجمع هر دو سال یکبار برای بررسی فعالیت دورۀ 2 سالۀ قبلی و انتخاب مسئولان اجرائی دورۀ 2 سالۀ آینده برگزار می گردد.

آقای رحیم حسین زاده، صدر جمعیت در دورۀ قبلی، جلسه را با خوش آمد گوئی به نمایندگان حاظر افتتاح نمود و سپس رشتۀ کلام را به مسن ترین عضو جمعیت خانم عادله چرنیک بلند سپرد.

خانم عادله چرنیک بلند نیز به نوبه خود خوش آمد گفت و سپس برای گرامی داشت جانباختگان خلقهای ایران یک دقیقه سکوت اعلام نمود. پس از آن، نمایندگان مهاجرین رییس و معاون و منشی جلسه را انتخاب نمودند.

ابتدا گزارش عملکرد 2 ساله جمعیت و سپس گزارش کمیسیون بازرسی مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و مذاکرات به تائید نمایندگان رسید.

سپس انتخابات برای تعیین صدر، معاونین، هیات اجرایی، شورای مرکزی و همچنین کمیسیون بازرسی انجام شد.

بدین ترتیب آقای فریدون ابراهیمی فرزند انوشیروان با اکثریت آرا به عنوان صدر جدید جمعیت ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجان برای دوره 2 سالۀ آینده انتخاب گردید.

فرقۀ دمکرات آذربایجان انتخاب فریدون ابراهیمی فرزند انوشیروان ابراهیمی را به عنوان صدر جمعیت مهاجرین ایرانی مقیم جمهوری آذربایجان تبریک می گوید و برای او آرزوی موفقیت می کند.

Facebook
Telegram
Twitter
Email