آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

موافقت نامه الحاق چهار سرزمین جدید  به فدراسیون روسیه – جمهوری های خلق دونتسک و لوگانسک، مناطق زاپوروژیه و خرسون روز جمعه (30سپتامبر2022) در کرملین توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و رهبران این مناطق امضاء شد.(1)

 صدر کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه  و رئیس فراکسیون دومای دولتی رویداد فوق را چنین بیان نمود:

در سرزمین ما آنچه اکنون مهم است باید فهمانده شود دیروز ازدنباس وروسیه نو حمایت می کردیم امروزیکی هستیم از این رو، لازم است تا حد امکان در سیاست اجتماعی- اقتصادی تغییر داده شود ،موسسات کارآمد شوند . روابط خود را با گروه های کارگری این چهار منطقه مهم که وارد سرزمین روسیه شده اند، تقویت کنند.

اقتصاد قدرتمند، شرکت های خوب، پرسنل واجد شرایط وجود دارد، مدیران می دانند چگونه در این زمینه کار کنند. مردم روسیه هموطنان ما که به میهن خود بازگشته اند و دوستانیکه نزد ما آمده اند اکنون خواستار تغییر سیاست در همه زمنیه ودر همه جا هستند، از مدارس و مهد کودک ها گرفته تا گروه های کارگری که در جهان روسیه در حال بازسازی است.

یکی از وظایف تعیین شده توسط رئیس جمهور، نجات و حفظ  جهان روسیه، مبارزه با نازیسم، تمایل و عزم برای جلوگیری از لرزاندن  بیشتر کره زمین توسط جهان گرایان آمریکایی است. آنها اساسا یک جنگ ترکیبی علیه ما به راه انداخته اند. بنابراین بسیج حداکثر روحیه کاری، اقتصاد، تولید، آموزش وپرورش و علم و دانش لازم است. ما به وحدت نیاز داریم. زیرا بر یک هدف عادلانه و عادالتخوانه مبارزه می کنیم.

ما باید با دفاع و بکار گیری اقداماتی که مردم را در برابر این حملات،و گلوله باران ها و چیزهای دیگر…. حفاظت کنیم. برای تحقق پذیری این نیاز، فلج کردن پست های فرماندهی (دشمن) ضروری  است، که از کیف آغاز می شود و به واحدهایی دیگر ختم می گردد. اکنون پایه اصلی، بزرگراه ها است که امکان می دهد تجهیزات سنگین و اسلحه وارد عملیات شود ومناطق صلح آمیز را موشک باران کنند.

عملیات نظامی مؤثرترعلیه رژیم باندرا ، نازیهای فاشیسم ضروری است. همچنین لازم است ازفرزندانی که در خط مقدم می جنگنند، از خانواده هایشان حد اکثرحمایت انجام گیرد.

 در عین حال ما، بخوبی درک می کنیم اشک های چشمان باید کمترشود . تنها اشک شادی با گام ها ایی به جلو و موفقیت آمیزجاری شود .

برگرفته از سایت حزب کمونیست دنباس

م . چابکی: 13مهر1401 برابر با 2022.10.05

مشروح سخنان ولادیمیر پوتین در مراسم امضای قرارداد الحاق سرزمین های آزاد شده به روسیه (1)

گنادی زیوگانف:

Facebook
Telegram
Twitter
Email