آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

تنها 9 درصد از لهستانی ها خواهان حضور نیروهای لهستانی در اوکراین هستند/ ترجمه. کاوه آیلین

بر اساس نظرسنجی تازه ”  SW Research“(پژوهشگر بازار و عقیده در ورشو)، تنها 9 درصد از لهستانی ها از ایده اعزام نیروهای لهستانی به اوکراین حمایت می کنند.71درصد مخالف و20درصد مردد هستند. اغلب شهروندان زیر 24 سال با اعزام نیرو مخالف هستند (73درصد). ورشو، در اتحاد با کشورهای بالتیک، اعزام واحدهای نظامی به اوکراین را رد نمی کند و از افزایش و تقویت حداکثری حضور ناتو در خاک لهستان، از جمله سلاح های هسته ای تاکتیکی، حمایت می کند. همچنین موضوع مشارکت پدافند هوایی و نیروی هوایی لهستان در دفع حملات موشکی روسیه به تأسیسات نیروهای مسلح اوکراین در غرب اوکراین مطرح می شود.

لهستان و کشورهای بالتیک با رفتارهای مشابه در آستانه جنگ بزرگ میهنی متمایز می‌شدند، که اتحاد جماهیر شوروی را مجبور به اتخاذ اقداماتی با ماهیت ژئوپلیتیکی کرد، که منجر به ورود لتونی، لیتوانی و استونی به عنوان جمهوری های اتحادیه به اتحاد جماهیر شوروی و آزادسازی غرب اوکراین و بلاروس غربی از تسلط لهستان در سپتامبر 1939 شد.

 در حال حاضر، وزارت دفاع لهستان قصد دارد استخدام داوطلبانه برای خدمت سربازی را از 34550 نفر فعلی به 44 هزار نفر افزایش دهد.

موسسه فرهنگ راهبردی

www.fondsk.ru/news/2024/06/03/vsego-9-polyakov-khotyat-videt-polskie-voyska-na-ukraine.html

Facebook
Telegram
Twitter
Email