آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

حزب کمونیست بلاروس دبیراول جدید خودرا انتخاب کرد/ م . چابکی

به گزارش خبرگزاری بلتا 25 ماه مه 2024 به تصمیم پلنوم حزب کمونیست بلاروس درشهرمینسک، سرگئی سیرانکوف به عنوان دبیر اول جدید کمیته مرکزی انتخاب شد.

یاد آورمی شویم پلنوم توسط الکسی سوکول دبیراول کمیته مرکزی حزب کمونیست بلاروس، که پایان دوره ریاست خود را به عنوان رهبر حزب اعلام کرد، افتتاح شد. وی تصمیم تغییرات را با نیاز به تمرکزکاری برای شغل اصلی خود توضیح داد.

مدیر کل ((OJSC TSUM Minsk

سرگئی سیرانکوف فرد جدیدی برای رهبری حزب کمونیست نیست. وی پیش از آن در شعبه ایدئولوژی حزب نظارت داشت و به عنوان دبیر دوم کمیته مرکزی فعالیت می نمود او همچنین ریاست سازمان پارلمانی مجلس نمایندگان از حزب کمونیست را بر عهده داشت.

 شرکت کنندگان در پلنوم نتایج کار را در جریان انتخابات نمایندگان در تمام سطوح جمع بندی کردند و وظایف آینده را مورد بحث و بررسی قرار دادند. تاکید اصلی بر افزایش فعالیت سیاسی حزب کمونیست و کار دقیق تر با مردم است….

سرگئی سیرانکوف در پلنوم کمیته مرکزی حزب کمونیست بلاروس گفت: ما قصد داریم فعالیت خود را به یک سطح کیفی جدید برسانیم….

سیرانکوف: گفت ساختمان امنیت معماری جهان ترک خورده….

مردم بلاروس ارباب سرنوشت خود هستند و آینده کشورخود را تعیین می کنند….

سرگئی سیرانکوف خاطرنشان ساخت: «البته می‌خواهم از همه رفقانی که در طول انتخابم از من حمایت کردند تشکر کنم.» به طور کلی، می خواهم بگویم که موضوع چرخش پرسنل ، تجدید جابجایی، که دراین پلنوم انجام شد. تلاش برای یافتن تعادل خاصی از تجربه گذشته، بدست آوردن قدرت، انرژی، شور و شوق، برای جوان سازی صفوف حزب ما است، که در طول عملکرد تاریخی  جمهوری بلاروس، مفید بوده است. هفت دبیر کمیته مرکزی قبلاً ریاست حزب کمونیست بلاروس را بر عهده داشته اند، بنابراین، با در نظر گرفتن اهمیت وظایفی که حزب، رهبری کشور تعیین می کند، ما باید روی آن با کار پرزحمت و جدی تمرکزنمایم و این وظایف پیش روی ماست.

– سیاست پرسنل جدید (تقویت کار با جوانان، پذیرش اعضای جدید در حزب)

– تشدید کار حزبی و مطالعه علمی و نظری و آموزش نامزدهای بالقوه حزب

– تقویت کار اطلاعاتی با استفاده از روش های جدید، در درجه اول در شبکه های اجتماعی و محلی

– تقویت بخش اجتماعی-اقتصادی در برنامه حزب

-تشدید کار دیپلماسی حزبی  درعرصه بین المللی

اس. سیرانکوف همچنین هدف اصلی حزب کمونیست بلاروس را برای آینده نزدیک بیان کرد: این حزب باید به نیروی سیاسی پیشرو در کشور تبدیل شود.

تصمیمات پلنوم کمیته مرکزی حزب کمونیست برای حضور افراد جوان برای رهبری افکار عمومی در کمیته مرکزی منطقی به نظر می رسد. بویژه انتخاب دانشمندان مشهور سیاسی، کارشناسان معتبر و … مانند الکسی دزرمانت و پتر پتروفسکی. همچنین ایرینا استاروویتووا و آرتور ترشکوف  والکسی سوکول (دبیراول سابق کمیته مرکزی).

پلنوم نتایج مشارکت حزب کمونیست بلاروس را در انتخاب نمایندگان در تمام سطوح و همچنین وظایف آماده سازی حزب برای کنگره بعدی را بررسی کرد.

در این پلنوم اعضای کمیته مرکزی و کمیسیون کنترل و ممیزی شورای عالی برنامه و بودجه، معاونان مجلس نمایندگان و شوراهای محلی نمایندگان مجلس شورای ملی حضور داشتند.

برگرفته ازخبرگزاریهای بلاروس.

م . چابکی : 6 مرداد 1403 برابر با 2024.07.27

https://minsknews.by/kommunisticheskuyu-partiyu-belarusi-vozglavil-sergej-syrankov
https://www.belta.by/society/view/pervym-sekretarem-tsk-kommunisticheskoj-partii-belarusi-izbran-sergej-syrankov-636780-2024
Facebook
Telegram
Twitter
Email