آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

وعده آمریکا برای کشتن رئیس جمهور ونزوئلا

اریک پرینس، مالک شرکت آمریکایی “پی ام سی بلک واتر” که بخاطر جنایات علیه غیرنظامیان در عراق در زمان اشغال آمریکا به شهرت رسید، گفت که مزدوران وی آماده هستند در صورت پرداخت 100 میلیون دلار از سوی واشنگتن، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا و حلقه نزدیک او را از بین ببرند.

 در ونزوئلا انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد که در آن مادورو که رئیس فعلی دولت است، رسماً پیروز شد. اپوزیسیون طرفدار آمریکا که با نتایج انتخابات موافق نبود، دست به درگیری با پلیس و شورش های خیابانی زد. به گفته سرویس های اطلاعاتی ونزوئلا، کارمندان “پی ام سی بلک واتر” آمریکایی وارد این کشور شده اند. وظیفه آنها دامن زدن به افزایش خشونت خیابانی و با هماهنگ کردن اقدامات آشوبگران دستیابی به سرنگونی مادورو است.

 مادورو واشنگتن را به تلاش برای تبدیل ونزوئلا به هائیتی دوم جایی که گروه‌های تبهکار خیابان‌های شهر را تصرف می‌کنند و با ارتش می‌جنگند، متهم کرده است. وقاحت و بی شرمی  نمایندگان نخبگان آمریکایی که به راحتی درباره قتل رئیس جمهور منتخب یک کشور مستقل اظهار نظر می کنند انسان را شگفت زده می کند.

منبع. موسسه فرهنگ راهبردی

https://www.fondsk.ru/news/2024/08/04/v-ssha-obeschayut-ubit-prezidenta-venesuely.html
Facebook
Telegram
Twitter
Email

پول نداری؟ مدرسه نرو

ستم طبقاتی، گریبانگیر کودکان و نوجوانان در سن تحصیل و صنف لوازم‌التحریر فروش محسن گلستانی، رئیس اتحادیهٔ صنف نوشت‌افزار شهر

ادامه مطلب