آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

اپوزیسیون ونزوئلا رئیس جمهور را تهدید کرد

ماریا کورینا ماچادو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا، گفت که ادموندو گونزالس اوروتیا، نامزد اپوزیسیون ریاست‌جمهوری، حتی با وجود نتایج رسمی، که نیکلاس مادورو، رئیس فعلی دولت را به پیروزی رساند، همچنان ریاست جمهوری را در دست خواهد گرفت.

 به این ترتیب، اپوزیسیون تحت نظارت واشنگتن مادورو را با سناریوی قدرتمند تغییر قدرت تهدید می کند. ماچادو جامعه جهانی را فراخواند که فشار بر مادورو را افزایش دهد و تاکید کرد که مقاومت در برابر ایدئولوژی چاویسم در جهان در حال افزایش است.

 چاویسم سیستم دیدگاه های سیاسی رئیس جمهور فقید ونزوئلا، هوگو چاوز، مبارز مشهور برای تقویت حاکمیت کشورهای آمریکای لاتین در برابر تهدید امپریالیسم آمریکا است. مادورو خود را وارث ایدئولوژیک چاوز می خواند.

ماچادو در مورد انتقاد فزاینده از چاویسم در جهان حیله گری می کند. چاویسم توسط کشورهای غربی که نمی خواهند از کنترل نواستعماری بر مردمان جنوب جهانی دست بکشند، پذیرفته نیست.

 چاویسم در آمریکای لاتین محبوب است. ایالات متحده آمریکا از بالا گرفتن و افزایش چاویسم می ترسد و به همین دلیل از طریق ماچادو مقامات ونزوئلا را به کودتا تهدید می کند.

منبع. موسسه فرهنگ راهبردی

https://www.fondsk.ru/news/2024/08/16/venesuelskaya-oppoziciya-ugrozhaet-prezidentu.html
Facebook
Telegram
Twitter
Email

پول نداری؟ مدرسه نرو

ستم طبقاتی، گریبانگیر کودکان و نوجوانان در سن تحصیل و صنف لوازم‌التحریر فروش محسن گلستانی، رئیس اتحادیهٔ صنف نوشت‌افزار شهر

ادامه مطلب