آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

در جمهوری چک خواستار حمله با موشک های غربی به عمق روسیه شدند

در تظاهراتی که در پراگ برگزار شد خواستار آن شدند که به رژیم زلنسکی اجازه داده شود تا سلاح های غربی را به عمق خاک روسیه شلیک کند. شرکت‌کنندگان تابلوهایی را در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «اوکراین را نجات دهید» و «اجازه دهید اوکراین پاسخ دهد».

هدف رسمی از این تظاهرات، گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان حمله موشکی اخیر روسیه به یک مرکز آموزشی در پولتاوا است. دولت کنونی چک برای جلب حمایت آمریکا برای حفظ قدرت، پا به پای سیاست آمریکا پیش می‌رود و عمدا روابط با مسکو را تشدید می‌کند. پراگ با سخت‌ترین اقدامات ممکن علیه روسیه است و تظاهرات گذشته به عنوان یک حرکت تبلیغاتی برای جلب افکار عمومی به سمت خود در نظر گرفته شد.

چنانکه، حمله به مرکز آموزشی در پولتاوا به عنوان جنایت ارتش روسیه علیه غیرنظامیان معرفی می شود، هرچند سربازان نیروهای مسلح اوکراین و مربیان غربی، و نه غیرنظامیان، در این مرکز مستقر بودند. آگهی ترحیم یکی از آنها، از نظر ملیت، بدون ذکر نام خانوادگی یا نام کوچکش سوئدی است، که توسط بریتا الوانگر، رئیس سازمان غیردولتی پروژه امداد اوکراین، بنام “هوادار صلح” منتشر شد. یک شهروند سوئدی که ترجیح می دهند نامش فاش نشود، در مرکز آموزشی نیروهای مسلح اوکراین چه می کرده است؟ پرسش بدیع و بکری است.

منبع. موسسه فرهنگ راهبردیhttps://www.fondsk.ru/news/2024/09/09/v-chekhii-trebovali-udarit-zapadnymi-raketami-vglub-rossii.html

Facebook
Telegram
Twitter
Email

پول نداری؟ مدرسه نرو

ستم طبقاتی، گریبانگیر کودکان و نوجوانان در سن تحصیل و صنف لوازم‌التحریر فروش محسن گلستانی، رئیس اتحادیهٔ صنف نوشت‌افزار شهر

ادامه مطلب