آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

روسیه در بازار غلات آفریقا شانس مهمی را به دست آورده است

آنطور که کارشناسان معتقدند، ناکامی‌های برداشت در فرانسه، جایی که کشاورزان در سال 2024 برداشت محصول را “فاجعه‌بار” خوانده اند، شانس مهمی را برای روسیه و صادرکنندگان داخلی که علاقه‌مند به تقویت حضور خود در قاره آفریقا هستند، فراهم می‌کند. پرتال آفریقا ریپورت با اشاره به نظر کارشناس ماکسنس دیویل از شرکت تحلیلی آرگوس مدیا فرانسه این را گزارش داده است.

 این منبع اضافه می کند که در این فصل فرانسوی ها نمی توانند همان حجم غلات را به بازارهای مراکش، الجزایر و تونس عرضه کنند. به عقیده این کارشناس، گندم روسیه که برداشت ناخالص آن در سال جاری 5/82 میلیون تن پیش بینی می شود، بیشترین سود را در از دست دادن سهم بازار تولیدکنندگان فرانسوی خواهد برد.

 دیلی آسیا یادآوری می‌کند که تولیدکنندگان محصولات کشاورزی فرانسه در سال 2024 ممکن است به دلیل بارندگی‌های شدید در ابتدای فصل، حدود 20 درصد از حجم قبلی را از دست بدهند. اگر این پیش بینی محقق شود، فرانسه حداقل حجم غلاتی را به مستعمرات سابق خود ارسال می کند که با حجم 1983 یکی است. اما جمعیت کشورهای آفریقایی افزایش یافته اند، یعنی نیاز به غذا نیز در حال افزایش است.

 اگر فقط شمال این قاره را در نظر بگیریم، جمعیت این بخش از 69 میلیون نفر در سال 2000 به 97 میلیون نفر در سال 2024 رسیده است. در عین حال، مراکش در چند سال گذشته از خشکسالی رنج می برد و این بدان معناست که واردات مواد غذایی بیشتری را نیاز دارد.

منبع. اوروآسیا دیلی

https://eadaily.com/ru/news/2024/09/10/rossiya-poluchila-vazhnyy-shans-na-zernovom-rynke-afriki
Facebook
Telegram
Twitter
Email

پول نداری؟ مدرسه نرو

ستم طبقاتی، گریبانگیر کودکان و نوجوانان در سن تحصیل و صنف لوازم‌التحریر فروش محسن گلستانی، رئیس اتحادیهٔ صنف نوشت‌افزار شهر

ادامه مطلب