آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

اطلاعیه شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

در حمایت از فراخوان تجمع بازنشستگان

به نام خداوند جان و خرد

جامعه بازنشستگان آموزش و پرورش که سرمایه های ارزشمند فرهنگ ایران زمین اند، مدتهاست مورد بی مهری همه جانبه نهادهای مسئول، به خصوص دولت قرار گرفته اند، گویی دستهایی پنهان درصدد خاموش کردن صدای حق طلبی پیشکسوتان برآمده و با همراهیِ مسند نشینان دولت تدبیر و امید، ابعاد این ستم را وسیع تر نموده اند!

مسئولان به جای توجه به خواستهای برحق بازنشستگان، به توجیه شرایط نامطلوب موجود پرداخته و کمبود اعتبار را بهانه ی این ظلم آشکار قرار داده اند. این درحالیست که سرمایه های بیت المال به چوبِ حراجِ اختلاس در اختیار عده ای خاص قرار می گیرد.

همگان میدانند که شرایط سخت اقتصادی عرصه را بر این قشر شریف روز به روز تنگ تر کرده است و عدم توجه دولتمردان به شرایط این عزیزان، دردِ بی عدالتی را در نزد ایشان دوچندان می کند.

در این میان مجلس نشینان که باید زبان گویای موکلین خود باشند، در بی توجهی به خواسته های پیشکسوتان گوی سبقت را از دولت ربوده اند.

پُر واضح است، کسانی که سالها، حق طلبی را به دانش آموزان خود آموخته اند، در پیگیری حقوق قانونی و برحقشان از پای نخواهند نشست.

وظیفه ی دولتمردان و مجلسیان است که به مشکلات این قشر محترم و شریف توجه نموده، کرامت و عزت آن ها را پاس بدارند و در حل مشکلات معیشتی آن ها قدم های عملی بردارند.

شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران، حمایت خود را از خواسته های قانونی و برحقِ  پیشکسوتان فرهنگی اعلام می دارد و در دفاع از حقوق مسلم ایشان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران_ چهارم اسفند ۱۳۹۷

Facebook
Telegram
Twitter
Email